Salon Urody „Livrette” powstał w 2008 roku z pasji i chęci dbania o kobiety. W salonie wykonywane są zabiegi tradycyjnej kosmetyki jak i elementy kosmetyki estetycznej. To wyjątkowe miejsce, w którym dba się nie tylko o urodę klientek , ale również o ich dobre samopoczucie, relaks i wyciszenie.
Od pierwszego dnia funkcjonowania, salon posługiwał się logo, które nie przetrwało próby czasu.
Prace dla Livrette obejmowały przede wszystkim stworzenie nowego logo, a w związku z tym, spójnych projektów graficznych materiałów reklamowych takich jak wizytówki, karty upominkowe. Stworzone zostały również projekty na nośniki typu indoor/outdoor m.in. grafika na witryny, standy reklamowe, auta i kasetony.
Głównym celem pracy nad projektem, było stworzenie nowego, lekkiego i świeżego logo w nowej kolorystyce. Ze względu na nowy charakter znaku, zmieniona została również typografia. Nowe logo zostało zaprojektowane w stylu minimalistycznym.
Świeżo zaprojektowany znak, całkowicie zerwał ze starym wizerunkiem. Nowe logo Salonu Livrette, zostało zaprojektowane w stylu minimalistycznym i nowoczesnym.
Kolorystyka znaku Livrette
C – 0 M – 100 Y – 60 K – 0
R – 196 G – 32 B – 75
Heks – #e51a4b
C – 0 M – 0 Y – 0 K – 100
R – 46 G – 46 B – 45
Heks – #2e2e2e
Projekt graficzny nowych wizytówek Salonu.
Karty upominkowe w nowej szacie graficznej.
Standy reklamowe w nowej odsłonie.
Kaseton frezowany z dibondu z podświetlanym logo.
Logo salonu na samochodzie marki Fiat 500.