Projekt logo narzędzia inwestycyjnego

Logo dla marki MIK2F

Logo dla marki MIK2F, przełomowego narzędzia inwestycyjnego.

MIK2F jest to nowe, przełomowe narzędzie inwestycyjne tzw. Franczyza 2.0, na wyższym, nieznanym dotąd poziomie. Jak mówią o firmie jej załóżycie, to jak porównanie samochodu i samolotu – przełom w ekonomii wg. NASDAQ.

Skrót „MIK” oznacza trzy zasoby strategiczne. Money, Information, Knowledge. Strategiczne w znaczeniu takim, iż są konieczne dla każdego dużego biznesu, który nie może bez nich funkcjonować. 

Franczyza 2.0 jest narzędziem inwestycyjnym i będzie sprzedawana we wszystkich krajach świata w wersji krajowej oraz regionalnej, a rozpiętość cenowa jest w przedziale od kilkuset tysięcy euro do kilkudziesięciu milionów. 

Główne zadanie

Zleceniodawcy najbardziej zależało na tym, aby logo miało charakter biznesowy oraz nawiązywało do elementów składowych, czyli pieniędzy, informacji oraz wiedzy.

Zakres prac

– stworzenie koncepcji sygnetu nawiązującego do elementów składowych: Money, Information, Knowledge.

– zaprojektowanie znaku, który można stosować w orientacji pionowej oraz poziomej

– opracowanie formy kolorystycznej znaku

– dobór kroju pisma i opracowanie typografii

– stworzenie księgi znaku

Logo MIK2F.
Kolorystyka zastosowana w logo MIK2F.
Typografia zastosowana w logo MIK2F.
UDOSTĘPNIJ
zacznijmy współpracę nad twoim projektem
napisz do mnie!

Podobne prace

Logo dla marki Supra Trinity Image.

Identyfikacja wizualna dla firmy STI

Projekt graficzny logo STI
Redesign logo Salonu Urody Livrette.

Redesign logo Salonu Livrette

Projekt logo salonu urody
Projekt logo Gabinetu Kardiologicznego Janusz Paź

Logo lekarza – kardiologa Janusza Pazia

Projekt logo Gabinetu Kardiologicznego