MIK2F jest to nowe, przełomowe narzędzie inwestycyjne tzw. Franczyza 2.0, na wyższym, nieznanym dotąd poziomie. Jak mówią o firmie jej załóżycie, to jak porównanie samochodu i samolotu – przełom w ekonomii wg. NASDAQ.
Skrót „MIK” oznacza trzy zasoby strategiczne. Money, Information, Knowledge. Strategiczne w znaczeniu takim, iż są konieczne dla każdego dużego biznesu, który nie może bez nich funkcjonować.
Franczyza 2.0 jest narzędziem inwestycyjnym i będzie sprzedawana we wszystkich krajach świata w wersji krajowej oraz regionalnej, a rozpiętość cenowa jest w przedziale od kilkuset tysięcy euro do kilkudziesięciu milionów.
Zleceniodawcy najbardziej zależało na tym, aby logo miało charakter biznesowy oraz nawiązywało do elementów składowych, czyli pieniędzy, informacji oraz wiedzy.
– stworzenie koncepcji sygnetu nawiązującego do elementów składowych: Money, Information, Knowledge.
– zaprojektowanie znaku, który można stosować w orientacji pionowej oraz poziomej
– opracowanie formy kolorystycznej znaku
– dobór kroju pisma i opracowanie typografii
– stworzenie księgi znaku